June 25, 2022

În fiecare secundă, Internetul este îmbogățit cu aproape 30.000 de gigaocteți de publicații din lume. Utilizatorii de Internet sunt expuși la zeci de reclame în fiecare zi. Cum să-ți atingi în mod eficient ținta fără ca mesajul tău să se piardă printre această masă considerabilă de informații? Ei bine, vom afla toate acestea azi, când vom fi dornici să aflăm ce reprezintă serviciile de copywriting.

Dacă aspectul vizual al mediului de comunicare digitală rămâne un element important, conținutul textual se află acum în centrul strategiei de marketing. Printr-o alegere judicioasă a cuvintelor și tehnici de scriere persuasive, serviciile de copywriting îți îmbunătățesc clasarea pe motoarele de căutare, îți întăresc imaginea de brand și, astfel, ajută la creșterea cifrei de afaceri.

 

Ce sunt serviciile de copywriting?

Copywriting-ul este arta de a folosi cuvinte pentru a seduce și a convinge, pentru a promova un brand, o companie, o persoană, o idee, un produs sau un serviciu.

Un singur obiectiv, mai multe strategii

Rolul copywriter-ului este de a încuraja cititorul să acționeze cu cuvinte atent selectate. Se deosebește prin aceasta de un jurnalist sau de un simplu editor, care realizează texte în scop pur informativ. Cu toate acestea, cele două abordări tind să se îmbine în cadrul strategiei de marketing de conținut, care favorizează acum conținutul de calitate pentru a aduce o valoare reală potențialilor clienți.

Prin diferite tehnici de persuasiune, precum inserarea call-to-action (call to action), copywriting-ul urmărește să declanșeze o reacție din partea utilizatorului de internet, într-un proces de inbound marketing. Prin această strategie, o companie poate urmări finalizarea unei achiziții, abonamentul la un newsletter sau un eveniment, deschiderea unui e-mail, contact, citirea unui articol etc.

De ce să apelați la serviciile noastre de copywriting?

  1. Obțineți vizibilitate pe web

Prin respectarea regulilor de scriere web și SEO (optimizare pentru motoarele de căutare), copywriting-ul vă permite să vă poziționați mai bine în paginile de rezultate ale motoarelor de căutare. Integrarea cuvintelor-cheie relevante, îmbogățirea semantică, marcarea HTML, linkurile interne sunt toți factori care contribuie la o mai bună indexare a paginilor.  Conținutul de calitate, axat pe experiența utilizatorului, este esențial pentru a îndeplini cerințele algoritmilor de clasare, în special Google. 

2.     Consolidează brandingul

Odată ce ți-ai atins ținta, trebuie să-i convingi și să-i păstrezi. Pentru a ieși în evidență față de concurență, trebuie să îți afirmi specificul printr-o identitate de brand puternică. Aceasta este construită prin dezvoltarea platformeide brand, care formalizează bazele esențiale ale afacerii. Într-o lume ultra-conectată, utilizatorii sunt mai mult ca niciodată în căutarea autenticității și a relațiilor umane. Expert în arta mânuirii cuvintelor, copywriter-ul te ajută să-ți crești reputația prin texte care reflectă valorile purtate de brandul tău.

  1. Creșteți vânzările

Acesta este, evident, scopul final al copywriting-ului și al marketingului de conținut în general: să faci vânzări pentru a-ți crește veniturile. Tehnicile de copywriting sunt, o armă bună pentru a vă transforma clienții potențiali în clienți finali.

Leave a Reply

Your email address will not be published.