
23 Ianuarie 2025
Comunicat de presă
privind demararea proiectului cu titlul
„DIGITALIZAREA ACTIVITĂȚII SOCIETĂȚII TVM MED SERV S.R.L..”
„PNRR: Fonduri pentru România modernă și reformată!”
S.C. TVM MED SERV S.R.L. anunță începerea proiectului de investiție cu titlul „DIGITALIZAREA ACTIVITĂȚII SOCIETĂȚII TVM MED SERV S.R.L.”.
Proiectul este finanțat prin Planul Național de Redresare și Reziliență al României, Componenta C9 – SUPORT PENTRU SECTORUL PRIVAT, CERCETARE, DEZVOLTARE ȘI INOVARE, Investiția I3. SCHEME DE AJUTOR PENTRU SECTORUL PRIVAT.
Titlu apel: PNRR/2022/C9/MIPE/I3/DIGITALIZAREA IMM-URILOR – GRANT DE PÂNĂ LA 100.000 EURO PE ÎNTREPRINDERE CARE SĂ SPRIJINE IMM-URILE ÎN ADOPTAREA TEHNOLOGIILOR DIGITALE
Cod proiect: 324/RUE 1846/I3/C9
Durata proiectului este de 12 luni, iar valoarea totală a proiectului este de 294.444,22 lei, din care valoarea nerambursabilă din PNRR este de 206.365,78 lei.
Obiectiv general urmărit: Digitalizarea activității societății aferentă codului CAEN: 8622 – Activități de asistență medicală specializată, desfășurată la punctul de lucru din Regiunea Nord-Vest, județul Cluj, municipiul Cluj-Napoca, strada Porțelanului, nr. 2, în vederea creșterii competitivității și atractivității acesteia.
Scurta descriere a activităților ce se vor realiza:
1. Cheltuieli aferente achiziționării de hardware TIC, de echipamente pentru automatizări și robotică integrate cu soluții digitale și a altor dispozitive și echipamente aferente, inclusiv pentru E-commerce, IoT (Internet of Things), tehnologii blockchain etc., precum și cheltuieli de instalare, configurare și punere in funcțiune;
2. Cheltuieli aferente achiziționării și/sau dezvoltării și/sau adaptării aplicațiilor/licențelor software, cheltuieli pentru configurarea și implementarea bazelor de date, migrarea și integrarea diverselor structuri de date existente, pentru gestiune financiară, gestiunea furnizorilor, resurse umane, logistică, cheltuieli pentru implementarea RPA (Robotic Process Automation), ERP (Enterprise Resource Planning), CRM (Customer Relationship Mangement), pentru sisteme IoT (Internet of Things) și AI (Artificial Intelligence), tehnologii blockchain, soluții E-Commerce etc. și integrarea acestora in BTP (Business Technology Platform);
3. Cheltuieli aferente achizițiilor de servicii de tip Cloud Computing pe perioada de implementare și durabilitate a proiectului;
4. Cheltuieli cu instruirea personalului care va utiliza echipamentele TIC (cheltuială obligatorie în procent de maxim 10% din valoarea finanțată). În cadrul acestei categorii de cheltuieli vor fi cuprinse obligatoriu și cursuri în domeniul IT pentru persoanele responsabile cu conducerea și controlul întreprinderii, cursuri care să aibă rolul de a-i ajuta pe aceștia să conștientizeze rolul digitalizării în creșterea unei întreprinderi. Cursurile de competențe digitale trebuie să fie acreditate de Autoritatea Națională pentru Calificări sau/ și cu recunoaștere națională/ internațională, etc;
5. Cheltuieli cu serviciile pentru auditare tehnică IT (elaborare raport tehnic IT); Entitățile care furnizează astfel de servicii nu pot avea calitatea de furnizori și pentru alte cheltuieli eligibile în cadrul unui proiect.
Date de contact:
Persoană de contact: Gabriel Onica
Email: [email protected]; Telefon: 0744 277 131
Articolul Comunicat de presă apare prima dată în ziarulfaclia.ro.