October 23, 2024

Agenția de Dezvoltare Regională Nord-Vest urmează să primească un teren în zona semicentrală a municipiului Cluj-Napoca pentru a-și construi sediu. Agenția are deja un sediu construit în satul Rădaia, însă nu-l folosește de mai mulți ani, optând pentru un spațiu cu chirie pe strada Dorobanților, vis-a-vis de Tribunal.

Consilierii locali clujeni vor dezbate în ședința de Consiliu din 25 iunie un proiect de hotărâre ce vizează atribuirea unui teren de 2091 mp pătrați situat pe strada Dorobanților în vederea edificării sediului Agenției de Dezvoltare Regională Nord-Vest.

Terenul este situat lângă Biblioteca Județeană „Octavian Goga” iar valoarea de inventar a terenului este de 412.622, 63 de lei.

Agenția de Dezvoltare Regională Nord-Vest(ADRN) mai deține un sediu în localitatea Rădaia. Investiția a costat cca 675.000 euro, bani în mare parte atrași prin programul PHARE 2006. Sediul ADR Nord-Vest de la Rădaia are 1.800 mp construiți, pe patru nivele (D+P+2E), fiind dotat cu o staţie de tratare a apei reziduale, cu o pompă de căldură şi cu o staţie de pompare a apei.

Sediul a fost dat în folosință în anul 2011, însă nu după mult timp s-a considerat că nu e deloc oportun ca angajații să facă naveta din Cluj-Napoca la Rădaia și că e mai bine ca ADRNV să aibă un sediu în oraș.

În acest context, în 2014 a fost închiriat un spațiu pe strada Dorobanților unde agenția a rămas până în prezent.

În prezent, spațiul de la Rădaia este utilizat organizarea unor evenimente care nu se pot desfășura în locația din Cluj. Napoca. Una peste alta, ADRNV trebuie să scoată în prezent din bugetul propriu fonduri pentru a întreține spațiul din Rădaia astfel încât acesta să nu se degradeze, dar și bani pentru plata chiriei la sediul de pe Dorobanților.

Nu demult, ADR-NV a încercat să cumpere o clădire în cartierul clujean Grigorescu, însă conducerea agenției nu a reușit să ajungă la înțelegere cu privire la preț cu proprietarul clădirii.

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *