March 17, 2025

 

RIVUS, proiectul mixed-use dezvoltat de companiile IULIUS și Atterbury Europe, va aduce în exclusivitate la Cluj-Napoca branduri și concepte noi de magazine, va cuprinde o diversitate de produse și servicii destinate tuturor categoriilor de public și va oferi experiențe de shopping premium. Iubitoarele brandului Patrizia Pepe se vor putea bucura de ținute versatile, dar sofisticate, care combină fără efort practicitatea de zi cu zi cu eleganța potrivită momentelor speciale. Clienții vor fi întâmpinați într-un spațiu modern, care reflectă un nou tip de feminitate: senzuală, îndrăzneață, curajoasă și sigură pe sine. Pe lângă zona de retail, RIVUS va cuprinde și funcțiuni office, culturale, de entertainment și un parc generos, fiind gândit ca o destinație sinonimă cu stilul de viață cosmopolit.

 RIVUS este un proiect mixed-use ce va include o varietate de funcțiuni într-un singur complex și va crea un loc dinamic și vibrant, adaptat nevoilor comunității din Cluj-Napoca. Acesta va fi dezvoltat pe modelul ansamblurilor urbanistice realizate de IULIUS în Iași și Timișoara, ce au devenit centre dominante de shopping și lifestyle în aceste zone ale ţării. Proiectul va aduce în oraș branduri în exclusivitate, care, în prezent, pot fi accesate doar în București. Selecția de branduri pentru RIVUS urmărește să ofere o experiență completă și de cea mai bună calitate, astfel că vom aduce în Cluj-Napoca și un segment de branduri care să satisfacă și cele mai exigente și sofisticate gusturi. Unul dintre acestea este Patrizia Pepe, care continuă să cucerească iubitorii de modă cu croielile sale rafinate, siluetele senzuale și detaliile îndrăznețe și va veni la RIVUS cu un concept inovator, în linie cu ADN-ul mărcii, ce interpretează colecțiile și accesoriile într-o manieră contemporană. Una dintre direcțiile pe care ni le-am propus în urmă cu ceva timp este ca publicul nostru să aibă acces și la branduri premium, în tendințe, de notorietate, recunoscute pentru calitate și originalitate. Aceste așteptări ne-au fost, de altfel, confirmate și prin intermediul sondajelor pe care le-am realizat atunci când s-a născut ideea acestui nou proiect mixed-use”, a spus Oana Diaconescu, Head of Leasing Manager IULIUS.

Colecțiile exclusiviste Patrizia Pepe au ca principal scop accentuarea senzualității femeii, iar articolele vestimentare iconice și accesoriile au devenit recunoscute și apreciate de milioane de femei. Piesele îmbină perfect confortul unei ținute de zi cu zi cu tușa glamour potrivită însă pentru toate momentele importante, rezultând un stil multi-fațetat, urban-sofisticat.

„Expansiunea în România reprezintă un angajament clar față de viziunea strategică a Patrizia Pepe de a-și consolida prezența globală, păstrând în același timp valorile sale fundamentale de senzualitate, eleganță și inovație”, a declarat reprezentantul oficial Patrizia Pepe, Roberta Danesi.

La nivel global, Patrizia Pepe deține o rețea impresionantă de retail. Până în 2018, brandul opera 48 de magazine monobrand flagship, 19 outlet-uri, 7 showroom-uri, 46 de magazine în franciză, 20 de concesiuni în magazine de department și era prezent în 1.546 de magazine multibrand din întreaga lume.

Această rețea extinsă subliniază atracția internațională a brandului și angajamentul său de a oferi modă de înaltă calitate unui public divers și exigent.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *