Aplicațiile Băncii Transilvania sunt indisponibile în perioada 30 decembrie, ora 16.00 – 2 ianuarie, ora 12.00 ca urmare a procesului de upgradare a sistemelor informatice pentru perfecționarea serviciilor. Potrivit băncii clujene, cardurile BT vor funcționa pentru plăți la comercianți și retrageri de numerar iar aplicaţia BT Pay va funcţiona pentru plăţi la comercianţi.
„Vă recomandăm să vă asigurați că aveți bani pe card pentru cumpărăturile din perioada 30 decembrie – 2 ianuarie. Transferul de bani (inclusiv între conturile/cardurile proprii), desființarea depozitelor ori schimburile valutare nu vor putea fi realizate prin niciun canal în perioada menționată”, a anunțat Banca Transilvania.
Cardurile vor funcționa
Cardurile și aplicația BT Pay vor funcționa pentru: plăți în magazine și online (cardurile fizice și BT Pay); retrageri de numerar de la bancomat (cardurile fizice).
„Recomandarea BT pentru clienți este să își alimenteze din timp cardurile care vor fi folosite la cumpărături deoarece în perioada 30 decembrie, ora 16.00 – 2 ianuarie ora 12.00, transferul de bani (inclusiv între conturile/cardurile proprii), desființarea depozitelor ori schimburile valutare nu vor putea fi realizate prin niciun canal”, a transmis instituția financiară.
Utilizatorii BT Pay pot folosi aplicația pentru: plata cumpărăturilor (la comercianți și online); verificarea tranzacțiilor; setări ale cardurilor (limite tranzacții, blocare/deblocare card etc.)
Servicii care nu pot fi accesate
În aplicații
BT Pay: Transferul de bani (inclusiv între conturile/cardurile proprii), desființarea depozitelor ori schimburile valutare nu vor putea fi realizate prin niciun canal în intervalul 30 decembrie, ora 16.00 – 2 ianuarie, ora 12.00.
BT24, NeoBT și BT Go: Nu poate fi făcută nicio operațiune în intervalul 30 decembrie, ora 16.00 – 2 ianuarie, ora 12.00.
La bancomate
La bancomate, BT Express Plus și BT Express nu pot fi făcute următoarele operațiuni: depuneri de numerar, transferuri Western Union etc., în intervalul 30 decembrie, ora 16.00 – 2 ianuarie, ora 12.00.
Banca Transilvania precizează însă că retragerile de numerar cu cardul pot fi făcute oricând
În unitățile băncii, vineri, 29 decembrie, este necesar să se realizeze: până la ora 13.00: plățile în lei de mică valoare către alte bănci; până la ora 15.00: plățile de mare valoare/urgente (în lei) sau plățile valutare către alte bănci; anumite agenții vor avea program prelungit, până la ora 19.00, pentru depunerea de numerar la aparate. Vezi aici programul BT.
Sâmbătă, 30 decembrie, duminică, 31 decembrie și marți, 2 ianuarie, unitățile din mall-uri sunt deschise pentru a oferi clienților consultanță și pentru a prelua offline unele solicitări, programul fiind următorul: 12.00 – 18.00 (în 30 decembrie și 2 ianuarie); 12.00 – 16.00 (în 31 decembrie)
Instituția financiară clujeană recomandă alimentarea din timp a cardurilor care vor fi folosite la cumpărături deoarece în perioada menționată transferul de bani (inclusiv între conturile proprii), desființarea depozitelor și schimburile valutare nu vor fi posibile în perioada 30 decembrie, ora 16.00 – 2 ianuarie, ora 12.00.
De asemenea se recomandă realizarea, până în 29 decembrie, ora 13.00, a plăților în lei de mică valoare către alte bănci și în 29 decembrie, ora 15.00, a plăților de mare valoare/urgente, în lei sau a plăților valutare către alte bănci; 29 decembrie, la 18.30, a plății facturilor la utilități, prin orice canal (online banking, aparate etc.); 30 decembrie, ora 16.00, a plăților instant în lei sau euro, transferuri între conturi proprii, plăți către alți clienți ai băncii, constituire/desființare depozite, schimburi valutare, prin orice canal.