February 28, 2024

Abia a trecut o lună de şcoală din acest an şi elevii şcolilor gherlene se pot lăuda deja cu performanţe notabile.

Dacă în ultimii doi ani Echipa de robotică a Liceului Teoretic „Petru Maior” domina rezultatele de excepţie obţinute de elevii liceului, iată că în noul an avem succese şi la limbile străine. Nu este noutate, fiindcă fostul renumit gimnaziu din municipiul de pe Someş are vechi tradiţii şi la această disciplină. Ajunsă la a 29-a ediție, competiția națională Public Speaking, desfășurată sub egida ESU (The English Speaking Union) a reunit, în cadrul etapei județene, care a avut loc la începutul lunii februarie, aproape 100 de concurenți calificați în urma etapei locale. Printre aceștia s-au numărat și câțiva elevi entuziaști ai liceului gherlean. Este vorba de Cesărean Lorena (pregătită de doamna profesoară Ioana Prunean), Ioana Moldovan, Erika Pal, Gabor Maria ( sub îndrumarea domnului profesor Florin Hăran), care au participat la secțiunea 12-15 ani, respectiv Ciciovan Giorgiana, Farcaș Matei, Lucaciu Alexandru, Emanuela Oros, Bozeșan David, Elena Sabo, Alexandru Lara, îndrumați de domnul profesor Florin Hăran, aceștia din urmă participând la secțiunea 16-20 ani. Pregătirea lor temeinică a dat roade, toți obținând punctaje foarte bune. Elevul David Bozeșan a obținut o mențiune și calificare la etapa regională, alături de Emanuela Oros, iar Maria Gabor din clasa a 9-a A a obținut premiul I și singurul punctaj perfect, 100 de puncte. Rezultate de excepţie, cu care atât elevii, cât şi profesorii îndrumători se mândresc.

Iată că reprezentanţii Liceului Teoretic „Petru Maior” Gherla continuă tradiţiile unităţii de învăţământ, cunoscută prin performanţele anterioare ale elevilor laureaţi la fazele naţionale ale olimpiadelor şi concursurilor şcolare. An de an elevii liceului obţin rezultate bune la diferite concursuri organizate atât în judeţul Cluj, cât şi în ţară, indiferent că e vorba de matematică sau discipline umane.

Szekely Csaba

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *